Q-en-V-in-Namibie.reismee.nl

Wachten op onze vlucht

Zitten nu op de luchthaven van Windhoek te wachten, mooi moment voor mij om af te sluiten.

Wat een bijzonder land, zo rijden we in de woestijn en het volgende moment weer in de bergen. De kleuren zijn zo divers, rood zand, geel zand, grijs zand, groene bomen, dorre takken, stenen en rotsen in alle vormen en maten. Het is denk ik op papier en zelfs op foto’s niet over te brengen.

In het zuiden en midden heeft het al 5 jaar niet geregend dus geen water te vinden, zo droog en dor alles. In de omgeving van Etosha afgelopen april dus iets meer groen. Het is wel bijzonder hoe de natuur zich hieraan aanpast maar het begint nu echt wel een probleem te worden. Er worden nu zelfs 'pijpleidingen' aangelegd van het ene camp naar het andere.

We hebben ongeveer 2450 km gereden maar doordat we een paar keer 2 overnachtingen op 1 locatie hadden is het eigenlijk prima te doen zo, ook af en toe lekker bij het zwembad kunnen hangen. Onderweg heel veel dieren gezien en het klinkt verwend maar op een gegeven moment stop je niet altijd meer voor foto's.

Alles moet nog een beetje bezinken en zal ongetwijfeld veel vergeten zijn om op te schrijven maar alle foto's en film zullen ons weer herinneren aan deze fantastische vakantie. Het is goed zo, zijn ook blij weer naar huis te gaan. We hebben met ons vieren een prachtige vakantie gehad waar we allemaal met een veel plezier en voldoening op terugkijken. O

p naar het volgende plan.

MQ

Sonja

Jullie hebben inderdaad een prachtige vakantie gehad, dat kunnen ze jullie niet meer afnemen.

Goede reis, wel thuis, welkom in t Veen. Op naar het leven van alledag. Ook zeer de moeite waard.

Teunis

Bedankt voor alle updates & goede reis naar huis!