Q-en-V-in-Namibie.reismee.nl

Een hele dag Etosha

De wekker gaat alweer om 05:00 en om 05:45 stappen we in een safari jeep voor een game drive van 3 uur door de omgeving. Van de vele dieren waarvan we vandaag hebben kunnen genieten waren drie welpjes, de bat-eared fox, honny badgers het hoogtepunt. Na het ontbijt ons lekker bij het zwembad geïnstalleerd, met zoveel chloor in het water dat het idd net als CP rook. Opnieuw rond een uur of 18:00 naar ons eigen waterhole en daar zijn weer groepen olifanten en giraffes aan het drinken. Ook een leeuw meende te kunnen komen drinken maar daar dacht een grote bull wat anders over en die stuurt de leeuw met veel bombarie uit de buurt. Na het eten nog even terug en uiteindelijk staat de teller op 56 olifanten, tig giraffen, één leeuw, 3 neushoorns waarvan 1 een jong (en dat hadden we ook nog nooit gezien). Toch ook weer een dag met een hoge dier score, vooral als je het eekhoorntje meerekent die om pinda’s komt schooien als we met z’n vieren bij ons huisje wat zitten te drinken. Slapen gaat hier best alleen het gebrul van een leeuw op de achtergrond verstoort de nachtrust lichtjes.

Sonja

Mooie reis doen jullie toch

Jose en Jaap

Wat maken jullie toch veel mee, en wat een bijzondere
foto"s die moeder met kind op haar rug wat een geweldige foto, liefs Jose en jaap