Q-en-V-in-Namibie.reismee.nl

Van Sosusvlei naar Swakopmund

Het is vanochtend echt koud en mistig in Naukluft, tijd om de spullen in te pakken en ons te gaan verplaatsen naar Walvisbay en Swakopmund. Het is een erg lange rit maar we zijn nog geen 5 minuten onderweg of we komen al een auto tegen die op zijn kant langs de kant van de weg ligt. Op verzoen van de ongedeerde chauffeur rijden wij snel naar een resort een stukje verderop om het management te laten weten dat kun gast een probleempje heeft.

De manager en zijn assistent razen als gekken in hun auto’s weg gevolgd door een resuce Car van de politie. Zo voor vandaag Henny wij onze goede daad weer gedaan en nu echt op weg. Een in het wereldberoemde Solitaire gestopt en daarna door een wisselend en aan de ene kant groots en aan de andere kant bizar landschap in de righting van de kust te rijden. Na een stuk van vele, vele km’s waar gewoon niets te beleven is steekt er een zandstorm op en is er ook niet meer te zien. De aankomst in Villa Magherita heeft weer de volgende verrassing voor ons in petto, geen kamers maar een eigen huis. Keuken, living, suite, hal, slaapkamers met badkamers, eigen tuin met ligstoelen, echt helemaal te gek.

RV

Astrid

Leuk om jullie verhalen te lezen! Veel plezier nog en vooral genieten!!

Pim en Sonja

Lieve mensen,
Wat een mooie verhalen, wat een mooi landschap. Heerlijk. Maar weer verder genieten.
Liefs, Pim en Sonja

yvonne

Erg leuk om zo een beetje met jullie mee te reizen!
Wat een avonturen weer!
Geniet lekker verder van deze mooie reis.
Kus

oma

fijn om te lezen dat jullie zo,n prachtige en avontuurlijke reis maken.
groetjes en knuf