Q-en-V-in-Namibie.reismee.nl

Van Goche Ganas naar Sosusvlei Dune Lodge

Wakker worden in Goche Ganas door het gefluit van vogels is natuurlijk weer echt terug zijn in Afrika. Een ochtend douche nemen in de buitenlucht doe je natuurlijk ook alleen maar hier, en met uitzicht op een open bosgebied met hier en daar een pluk beesten is dat echt te gek. Heerlijk buiten ontbeten en daarna rond 10:00 in de auto gestapt en via Windhoek een route opgegaan via de Spreetshoogtepas naar Sosusvlei. De weg door de pas is prachtig met uitzichten over het Namib gebied die werkelijk ongeëvenaard zijn. De afdaling van de pas af trouwens ook. We hebben het hellingspercentage nergens op een bordje zien staan, maar het is het meest stijle traject wat ik ooit gereden heb. Via Solitaire naar de Sosusvlei Dune Lodge 16:00 aangekomen. De huisjes / rondelletjes waar we in wonen zijn leuk en het uitzicht over de omgeving is weer prachtig. Vandaag doen we niet veel meer. Van autorijden aan de verkeerde kant van de weg en op alleen maar onverharde wegen wordt je behoorlijk moe. Bij het diner krijgen we impala biefstuk en dat is lekker!

RV

Anneke

Ik heb weer van de verhalen genoten dank jullie wel. Veilige reis verder blijf maar met 4 wieken op de grond!! Liefs en kus