Q-en-V-in-Namibie.reismee.nl

Windhoek - Goche ganas

Na aankomst op het vliegveld van Windhoek dachten we snel de auto te kunnen halen, nee dus DOUANE. Maar goed daarna keurig ontvangen door de organisatie, hele reis doorgenomen en naar windhoek gebracht wat nog een half uurtje rijden was. Na een hele grondige uitleg over de auto en waarschuwingen over vooral niet te snel te rijden konden we eindelijk op weg. Na een klein uurtje kwamen we op plaats van bestemming, prachtige lodge op een groot privépark van 6000 ha. Koffers neergezet, drankje naar binnen gegoten en meteen op weg naar de 1ste game-drive. Na 10 min bingo, niet alleen waterbokken, orix, elanden en zebra's een familie witte neushoorns. We mochten ze net niet aaien maar konden wel uitstappen en van zeer dichtbij foto's maken. Verderop nog giraffen en allerlei springertjes. Veel jong vee gezien. Al 3 jaar geen regen meer gehad hier waardoor droge rivierbedding. Hier korte subdowner gehad bij zonsondergang, in de schemering teruggereden.

Op naar morgen.

yvonne

Ja hoor, jullie reis is echt begonnen! Wat leuk om al direct tijdens de eerste gamedrive zoveel geluk te hebben om een neushoorn familie te zien.
Fijn om zo thuis een beetje mee te kunnen genieten van jullie reis! Dikke kus

Anneke

Wat super leuk deze blog! Zo reizen we toch en beetje mee.
En wat geweldig een familie witte neushoorns gezien! Volop genieten. Op naar een fantastische reis met zo'n mooi begin! Dikke kussen.

Pim en Sonja

Wat fijn dat jullie al hebben kunnen genieten. Dat belooft wat voor de rest van de reis. Is het voor jullie reisgenoten de eerste keer in dat deel van de wereld? Of zijn ze net zo ervaren als jullie? Liefs

oma

fijn dat ik met jullie "mee kan reizen".
en kan meegenieten. ????????

oma

smileys komen niet over.

Ria

Wat leuk om zo een beetje mee te kunnen reizen! Veel plezier samen!
Groetjes

Sophia

Jemig; wat n andere wereld !! Korte broeken aan; geniet ervan want bij ons is het herfst aan het worden !!!

Jose en Jaap

Wat een prachtige ervaring om meteen de eerste dag al zoveel dieren te zien en zo dicht bij de neushoorns te kunnen komen, we genieten met jullie mee,
liefs Jose en Jaap